Bannerová reklama

Bannerová reklama

O základech a problematice online marketingu jsme si pověděli v minulém článku. Nyní si rozebereme možnosti offline reklamy, která je zde již více, jak sto let a denně se s ní setkáváme na každém rohu.

Ať již jde o roznos letáků, plakáty nebo velké bannery, offline reklama patří stále mezi často užívané formy reklamy. Pojďme si něco blíže povědět právě o bannerové reklamě, se kterou se denně můžeme setkat u silnic a veřejných komunikací.

Přesto, že se může zdát tato forma reklamy neúčinnou, opak může být pravdou. Zkuste si představit, kolik lidí denně projede po silnici do vašeho nejbližšího velkého měta. Často to jsou stovky a mnohdy i tisíce lidí, po celých den proudících po silnicích.

Vzpomeňte si sami, kolik podobných reklam denně potkáte a kolik si jich zapamatujete. Jistě si vzpomenete alespoň na jednu, která vám utkvěla v hlavě. Díky tomuto faktu můžete velmi účinnou a mnohdy nenápadnou metodou silně podpořit vaše obchodní aktivity.

Využitím bannerové reklamy můžete za velmi nízké náklady zaujmout širokou část veřejnosti, která se může stát vašimi zákazníky. Hlavní výhodou offline bannerové reklamy v porovnání s online bannerovou reklamou je fakt, že nemusíme platit za každého zákazníka, který naši reklamu uvidí.

Tento příspěvek byl publikován v sekci Blog a má tuto URL.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>